Prima petrecere
3 preparate
sau Preparat din pește, 250g
selectie rafinatã de specialitäti de pâine artizanală
Tort personalizat, 100g
în colaborare cu Bakke
Prăjituri asortate, 100g
în colaborare cu Bakke
Open soft drinks: apã, suc, cafea, ceai
- 2 ore gratuite alături de echipa de animatori de la BooParty;
- Prosecco servit la primirea invitaților;
- Degustarea meniului gratuită;
- Cameră gratuită pentru bebe;
- Cadou surpriză pentru bebe.
- 5% discount la cazare pentru toți invitații cazați;
- Catalog de vouchere cu oferte speciale între 5% și 50% de la partenerii noștri pentru DJ, photo-booth, entertainment, etc.
- Parcare gratuită;
- Consulanță activă înainte și după eveniment alături de Events Manager, Simona Boghian, cu peste 20 de ani experineță în organizarea de evenimente;
- Cutia pentru daruri și suporturi pentru lumânări;
- Ecrane LED, lumini – pentru a crea o atmosferă magică și modernă. ( *dacă sunt filmulețe editate special, se achită extra 1000 lei).
Am avut botezul fetiței noastre la Sala Venețiană. A ieșit totul de poveste, minunat. De la aranjamentele în sală până la servire a fost totul la superlativ. Va mulțumim ca ne-ați oferit posibilitatea să avem evenimentul visurilor noastre la dvs
Constanța Aneta Bălan
Noi am avut botezul fetiței noastre la această locație și am fost foarte foarte mulțumiți a fost totul așa cum ne-am dorit… FELICITĂRI, FELICITĂRI! Și am ales să ne facem nunta tot aici.
Constanța Aneta Bălan
Noi am ales să ne facem nunta și botezul în sălile de La Castel. Ne-a plăcut totul, de la profesionalismul cu care te întâmpina, până la ziua cea mare, unde se asigura tot ei ca totul e perfect. Ne-a plăcut enorm, de aceea, după 2 ani de la nuntă, am revenit și cu botezul tot aici.
Anca Lapa
Servicii extra
- Oferite de Gardenia Events:
decorațiuni, aranjamente florale.
- Photo Corner și Cigarette Bar.
- Oferite de La Castel: Wine Bar, Cocktail Bar, Bufet cu preparate tradiționale românești.
Termeni și condiții
- Rezervarea de principiu este valabilă timp de 7 zile calendaristice.
- Cu 30 de zile înainte de eveniment se stabilește meniul.
- Se achită un avans în valoare de 200€ sau 1000 lei cu TVA inclus la semnarea contractului, iar restul plății se achită la finalul evenimentului.
- Cu 7 zile înainte de eveniment se confirmă numărul aproximativ de oaspeți pentru a asigura o comandă suficientă pentru desert.
- Cu 3 zile înainte de eveniment se confirmă numărul final de oaspeți.